Dagisbesöket

2009-09-25 kl 18:13:25
Igår var jag som sagt på dagis då. Det blev ganska galet, alla skulle krama mig och hänga på mig och dra mig åt varsitt håll... En tjej ville absolut inte släppa mig utan höll sig fast i min arm medan hon upprepade orden "min mamma!". Ja det är väl mysigt att vara omtyckt iallafall!

Alla verkade ha saknat mig. Småbarnen kände också igen mig, en tjej på 2 år gjorde som hon alltid brukar - sprang fram och slängde sig i famnen på mig. 2,5-åringen ville att jag skulle bygga lego med honom, och talade om för mig att jag absolut inte fick sitta på bänken (som jag ville), jag var tvungen att sitta på golvet med honom.

Sen fick jag lite kort ihop med barnen vars föräldrar jag frågat om lov. En kille var lite tuff i början och skulle ju absolut inte vara med på kort, men lite senare gick det bättre. Fick fina bilder faktiskt!

Jag funderar på den där videon man kan komplettera ansökan med, om den också ska vara klar innan intervjun..? Det borde ju vara så egentligen. Isåfall måste jag snabba på och spela in något snart. Hjälp. Jag som hade så mycket tid!

Sofia
http://sofiablohm.blogg.se/
2009-09-27 kl 20:45:22

När ska du på interjuven?

Sofia
http://sofiablohm.blogg.se/
2009-09-29 kl 23:01:35

Svar: Ingen fara, alla kanske inte sitter och kollar sin blogg flera gånger om dagen som jag. ;) hahaha!

Vad roligt, vart ska du på interjuv? I Stockholm va? För nu slog det mig, jag har ingen aning om vart du bor. Vad roligt! :) Hoppas dom hör av sig snart.



Nej jag har inte varit på interjuv än, man ska helst vara klar med typ allt innan man ska på interjuv, så jag måste först klara körkortet och lite annat.

Blondie
http://aupaircali.blog.com
2009-09-29 kl 23:56:12

Jag vet, för mig känns det också som att jag precis åkte. :) Men nu är jag klar! Eller inte riktigt än.. Hihi.



Vart i usa ska du? :)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: