En bit på väg

2009-09-03 kl 22:10:53
Nu har jag gjort klart min Pre Interview Application Form, och fått den godkänd också. Känns att jag börjar närma mig, och det är inte så många grejer kvar på checklistan innan intervjun. Okej, en hel del kvar, men jag har klarat av vissa grejer! Jag har:
  • gjort klart Pre Interview Application Form
  • scannat in och laddat upp gymnasiebetyget
  • scannat in och laddat upp passet
  • lämnat ut mina referens-papper som ska fyllas i av folk på dagiset och jobbet
  • räknat ut hur många timmars erfarenhet jag har, till Childcare Experience Form
Det enda som är kvar är ju i princip bilderna. Och så körkortet då, men det räknar jag som bild, eftersom jag inte tagit bild till mitt körkort än, och har alltså inget riktigt körkort i handen just nu. Men bilderna kommer som sagt när jag färgat håret...

Den stora delen nu är ju det personliga brevet. Det är ju så himla svårt att veta vad man ska ha med, vad de tycker är viktigt och bra... Sitter och läser igenom alla tips jag kan komma över, så om ni har några får ni gärna skriva!

ellen
http://ellenfilippamaria.blogg.se/
2009-09-16 kl 15:41:18

EN BLOGG! OM DIG! OCH USA!!! :D HEJ!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: