Not looking up

2010-04-17 kl 12:55:53
Ringde till SI igår. Två gånger, för jag är tjatig. Det var inte mycket att göra enligt dem, vänta och se hur det blir på måndag. Jahaja. Nog för att det är en jätteovanlig situation och att ingen alls vet hur det blir, men jag hade väl förväntat mig lite mer support än att vi skulle vänta till måndag morgon. Har iallafall fått ett mail från Londonkontoret, de har ett nummer man kan ringa nu i helgen om det skulle behövas, och nummer man ska ringa om man kommer med något annat flyg en annan tid än vad som är tänkt osv. Men planen är att vi ska åka på måndag ändå, även om jag tycker det känns ganska så kört. Vinden vänder inte, det kommer bara mer aska, halva Europa är stängt.

Det jobbigaste är att man inte vet något. Har inte ens någon aning om hur det blir om vi inte kommer iväg. Åker vi en dag senare? En vecka senare? Eller måste vi vänta tills nästa riktiga flygavgång med orientation som är 10 maj?

Emma
http://emmabjorklund.blogg.se/
2010-04-17 kl 16:58:31

åh, det är inte riktigt rättvist ibland..! :(

Sara
http://trenollsju.blogg.se/
2010-04-17 kl 17:48:12

jag är så orolig över att familjen kanske inte kommer :'(

Sigrid
http://sigridiusa.blogg.se/
2010-04-17 kl 19:16:46

GAAAD, det är ju typ inga dagar kvar! Damdidamdamm.. hoppas ni kommer i väg (alla som åker på måndag).. annars kommer ni ju bli många au pairer på skolan i maj ;P

Lina
2010-04-18 kl 11:15:59

Satans jävla vulkan! (ursäkta språket)

malin - blivande au pair
http://wakoo.blogg.se/
2010-04-18 kl 11:24:17

TAACK!! :D

Jaså? ja för mig var det fan inte trevligt iaf, haha, fick ALDRIG snacka färdigt :P



men nu har jag en toppen familj!

och jag håller fortf tummarna för ditt flyg imorgon!!! hört nåt mer? :O

Nathalie
2010-04-18 kl 12:16:14

Hej, har du sett att finlands flygplatser är stängda tills imorgon kväll? Undra vad som kommer hända nu.. Jag har mailat sara-jane på london kontoret, så jag hoppas att jag får svar snart.. Har du haft någon kontakt med london kontoret?

Men jaja, man kan ju tycka att efter som att vi har haft en så dålig start på detta, så kan det inte bli annat än bättre sen.

malin
http://wakoo.blogg.se/
2010-04-18 kl 15:14:15

fan vad synd "/ sån jävla otur att det är som det är JUST när du ska flyga, den kunde ju fått utbrott i typ övermorgon tycker man ju :s men förhoppningsvis kommer du iväg VÄLDIGT snart!!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: