In the back of my car

2010-07-14 kl 22:26:08
Igår skulle vi alltså se The Last Airbender nere på Movieland. Och jag skulle hinna äta ute i god tid med min värdfamilj. Drew kommer hem runt 17:45, vi åker till restaurangen vid 18, väntar på en av ungarnas moster och hennes man som vi ska möta där. De är sega och kommer lite efter 18:30. 18:45 beställer vi maten, och 19:15 får vi in maten. 19:15 var då jag och Sara skulle åkt hemifrån mig. Öh ja, det gick ju smidigt. Jag slängde i mig maten och sen drog jag, körde hem på 5min och hämtade upp Sara. Körde ner till Movieland på 20min, vi var där prick kl åtta, till och med innan Sofie. Sen så körde de filmen enbart i 3D och det var jag inte pepp på och eftersom ingen var så himla sugen på att se filmen, och det inte gick något annat bra heller, så bestämde vi oss för att åka till Starbucks istället.

Starbucks eftersom att de alltid har uteservering. Vi tar det närmaste Starbucks, och tro fan då att de inte har uteservering! Haha. Men vi skulle ju sitta ute, så vad gör vi då? Ja leta upp närmaste bänk var första tanken, men det fanns ju inga runt där. Vad gör man då? Sätter sig i bakluckan på min bil såklart! Det var lite trångt men det gick allt. Så där satt vi i nån timme, och det var ju trevligt det med.




sofie
http://www.aupairsofie.blogg.se.
2010-07-15 kl 05:22:26

HAHA, det var mysigt!

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-07-16 kl 06:00:46

Ja men på vardagen så går man kanske ut och äter, åker till Target eller liknande grejer. Det är ju på helgerna det riktigt roliga grejerna händer (festerna bland annat). ;) Så jag lever för helgerna. ;)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: