Lovely week

2010-07-02 kl 03:26:32
Jag har haft två riktigt sköna dagar nu alltså. Igår så var som sagt alla utom Pete borta hela dagen. Britney kom hem kl 21:05, och Tom kom inte hem alls för att han sov över hos en kompis. Han var borta till kl 17:30 idag, och Britney har haft inte en, utan två, playdates! En av dem var här hemma, i två timmar på förmiddagen. Då lekte tjejerna så tyst och bra inne på Britneys rum. Sen ringde en annan kompis ungefär en kvart efter att den andra tjejen åkt hem, och tjoff så var Britney borta tills 18:30. Jag har alltså gjort ungefär noll både idag och igår. Har suttit och glott på America's Next Top Model ungefär hela dagen, haha. Väldigt produktivt känner jag! Men jag var duktig och rensade kyckling igår som jag lagade idag. Egentligen skulle jag ha lagat den igår då, men Uncle Duke kom hit och grillade himla gott kött åt oss så det var trevligt!

Måste säga att nu idag har vädret varit förvånansvärt skönt! Igår morse var det okej, men när jag gick ut senare så var det alldeles för varmt. Hade förväntat mig samma grej idag, som alltid, men nepp, när jag åkte ut för att hämta upp Britney ikväll så var det nästan så jag frös lite i t-shirt + korta shorts! Så jävla skönt är allt jag har att säga om det. Imorgon kommer troligtvis bli likadant, det hoppas jag stenhårt på. Vi kanske kan dra till någon lekpark. Tyvärr blir det nog lite varmare sen i slutet på helgen, men förhoppningsvis inte lika dövarmt som det var förra veckan ändå.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: