4 veckor/1 månad

Idag är det exakt fyra veckor tills jag flyger till New York. Det är även exakt en månad tills jag åker ner till Richmond och får träffa familjen! Annars är det ganska lugnt med mina förberedelser just nu. Det jag jobbar effektivast på är att hindra mig själv från att köpa mer kläder. Kommer bli jobbigt att få plats i resväskan annars, och att säga "men en liten tröja gör ingenting" varenda gång man köper något funkar inte. För till slut blir det 15 tröjor och jo, 15 tröjor gör nog skillnad sen.

Nästa vecka har jag tänkt försöka få in ett besök på banken. Där jag ska betala visumavgiften, fixa fullmakt över mina bankkonton åt mamma, och även växla in pengar. Spela roll när man växlar in pengarna liksom, jag orkar inte springa till banken flera gånger så känner att det blir lika bra att ta allting på en gång. Ska även ta mig ner till reklambyrån, dvs jobbet, och bli fotad för visum och internationellt körkort.

Det känns så nära men samtidigt så långt bort. Är det sant att det bara är en månad kvar? Vad ska jag göra under tiden nu då? Vänta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0