Välkommen till min nya blogg!

2010-03-29 kl 17:38:20
Sitter och packar varje dag nu inför New Orleans. Ganska segt går det, det enda som hjälper är om jag sätter på Green Day för då får jag tillräcklgit med energi för att få ner grejer i väskan. Jag vet inte vad som hänt, jag som var så galen i att packa innan lyckas nästan inte längre.

Skitsamma, för på söndag flyger jag och Sofia till New Orleans! Som vi har väntat! Vi började prata om resan i augusti, började planera ordentligt i september, och i oktober bokade vi flyg och hotell. Nu är det äntligen mars och Mardi Gras är alldeles runt hörnet! Jag är så jäkla pepp! Vi har en jäkla bra plan och kommer nog se massa roliga grejer. Och ha jäkla kul!


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I oktober drar jag till London för att jobba som au pair i 9 månader! Har också spenderat ett år som au pair i USA. Här får du följa mina dagar i Englands huvudstad.

dagar till London