Dålig uppdatering!

2009-10-16 KL 16:12:15, Allmänt

Väldigt dålig uppdatering från min sida just nu. Tyvärr. Men min syster har varit här i 10 dagar och varit i farten. Det har åskat och regnat 4 gånger. Sista gången så sa jag och Bea till varandra att vi aldrig mer ska underskatta dåligt väder i Sverige igen. Ni har säkert hört talas om vädret i Istanbul och att flera flera människor har dött.
Så illa har det inte varit här borta, men ojojoj vad regn åska OCH HAGEL det har varit.

På söndag byter jag troligtvis boende igen. Flyttar närmare mitt jobb och några mindre (eller möjligtvist väldigt stora) justeringar ska göras.

Tillslut, min hemgång: Jag vet inte alls när jag kommer hem. Säsongen tar slut i November och Bea och Jenny som jag umgås med, deras visum går ut 7:e. Mitt går ut den 25 November med som min chef sa till mig: Det kanske blir en trip till Cypern för att få ny stämpel i passet igen?
Kanske, kanske inte...den som väntar får se. Jag trivs så underbart här nere och är glad och lycklig varenda dag nuförtiden. Det är ju så livet ska vara eller hur?

Jag saknar er alla där hemma och jag tänker på er jämt.

Imorgon kommer mamma hit för en vecka och då blir det nog mycket bilder och dålig uppdatering...men jag tar det när jag har tid och allt har lugnat ner sig lite.

Ha de så bra och ta hand om er!




0 kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (bara jag som ser)

URL/bloggadress

Kommentar