EFIT

2011-02-16 kl 04:13:44
Igår provade jag "Ett Foto I Timmen" för första gången. Kunde vara kul att dokumentera lite tänkte jag. Mindre kul att min kamera är sämst i dåligt ljus (dvs alltid inomhus), så bilderna är inte så himla bra. Ingen värst kul och annorlunda dag heller, förutom att det var Valentine's Day, men det är väl lite det som är meningen med EFIT. En vanlig dag bara. Håll till godo!


9:30AM - Dags för frukost! Tråkiga amerikanska mackor med tråkig amerikans ost, jag saknar svensk frukost. Trycker mest i mig detta för att jag inte fungerar utan frukost.


10:30AM - Har min dagliga Skype-dejt med mamma.


11:30AM - Slänger in en maskin med ungarnas tvätt.


12:30PM - På Target, köper lite sista minuten-Valentines-presenter till ungarna. USA är galet när det gäller högtider.


1:30PM - Lunch. Hatar att äta lunch för jag vet aldrig vad jag ska äta. Idag blev det "tornados", ungefär som mexikanska vårrullar? Riktigt gott faktiskt, klart på 2 minuter i micron.


2:30PM - Möter ungarna vid skolbussen.


3:30PM - Plockar fortfarande undan alla Valentines-presenter som ungarna drog med sig hem från skolan och fick med posten.


4:30PM
- Får börja ta hand om mitt tvätt-berg. Kan någon förklara det här för mig? I fredags kikade jag om jag behövde tvätta, men då var det bara typ 5 smutsiga plagg totalt. Nu på måndagen fick jag däremot köra två maskiner..?


5:30PM - Viker fortfarande tvätten och multitaskar med Lost och The Big Bang Theory.


6:30PM - Vi gör klart läxorna innan middagen. Fryspizza. Ungarna är glada iallafall.


7:30PM - Försöker få mig lite "me time" vid datorn med Lost. Går inte så bra som jag tänkt mig.


8:30PM - Träffar norska Lene på Starbucks (hon ville inte vara med på bild idag). Tog mig en Caramel Macchiato, riktigt god.


9:30PM - På väg hem efter en trevlig fikastund!


11:00PM
- Time for bed med lite Family Guy på tv:n först.

lillamoren
http://lillaflelser.bloggnorge.com/
2011-02-16 kl 20:31:17

Inne og ser på dagen din. Så gøy å se en aupairs hverdag! Håper du trives "over there"!

ellen
http://ellenfilippamaria.blogg.se/
2011-02-16 kl 22:44:11

men hallå gud vad roligt detta var!!! mer bilder! mer efit!!!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: