Jäkla Delta

2011-02-25 kl 22:48:38
Jäkla flygbolag. Är förbannad nu. Har bokat en California-tour där jag ska få se San Francisco, Los Angeles, och så Las Vegas. Skulle bara boka flygbiljetter själv. Har kikat runt lite sen i tisdags och med flygbolaget Delta så hade jag hittat väldigt bra biljetter både dit och hem, allt för $339. Skitbra.

Sen är det ju däremot det där problemet att jag alltid är lite seg. Satt och kollade igårkväll men tänkte att "äh, jag bokar imorgon istället!". Ja det skulle jag ju tydligen inte alls ha gjort, för idag kostar samma jäkla biljetter $394. Faaaan.

Har däremot hittat andra biljetter via Delta också, där jag flyger hem via New York istället för Atlanta. Funkar väl det med, men det är lite tight mellan flygen, bara 41 minuter. Detta kostar $359 dollar. Billigare än det andra, men fortfarande 150kr dyrare än om jag hade bokat igår. Åhhh vafan ska jag alltid vara så seg för?

Enda gångerna när jag faktiskt är snabb på att köpa något, då har jag ju alltid turen att priset sänks någon dag senare så att jag betalade mkt mer än vad jag borde ha gjort :)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: