My sleepieheads

2010-08-25 kl 18:51:54
Idag har ungarna sovit. Länge. Galet länge.

Tom gick upp 12:12. Det första han frågar när han kommer ut ur sitt rum: "Är pappa hemma eller har han redan åkt till jobbet?". Jag frågar honom om han vet vad klockan är... haha det visste han inte. Ja, svaret var att pappa hade redan åkt till jobbet. Ganska mycket tidigare faktiskt. Pete gick upp bara några minuter efter Tom, runt 12-tiden som vanligt för honom alltså.

Tom hade en kompis som ringde 3 ggr under tiden som han sov. Vi ringde tillbaka dit 5min efter att han hade gått upp, och nu har jag redan kört iväg honom dit. Britney är på camp som varje dag annars den här veckan (från 9-12), och varje eftermiddag har hon varit med en kompis och inte kommit hem före 8 någon dag, tror det blir likadant ikväll. Tom ska jag hämta upp mellan kl 15:30 och 16. Så det är bara jag och Pete idag, han vill iväg till Barnes & Noble och köpa böcker, och inte mig emot direkt. Sa bara att vi kan vänta ett litet tag så kan vi käka lunch ute också, det blir bra det.

Det är så jävla skönt att det är onsdag och jag bara jobbar imorgon också, sen blir det semeeeeester! Så jäkla gött. Familjen åker tidigt fredag morgon för att ta flyg upp till New York State och träffa släktingar där. Och innan de kommer hem så åker jag iväg till Florida! Mmm semester är allt jag säger.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-09-07 kl 04:31:09

Svar: Det är ett såntdär "det ÄR roligt här smile", fast än det inte är roligt alls.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: