Snark

2010-08-05 kl 22:58:56
Om jag är lite trött på att blogga? Svar ja.
Om jag borde skriva uppsatsen för weekendkursen jag gjorde för ca en månad sen? Svar ja.

Jag ooorkar inte. Allt känns segt just nu. Och ungar som är uttråkade men föreslår man 5 grejer så är ingen av de grejerna roliga ändå, så vad fan gör man? Äh, snark.

Funderar på att åka ner till Carytown själv ikväll och se Kick Ass på Byrd, där det bara kostar $2. Det är bra det. Blir något att göra ikväll ändå. Imorgon kanske jag ska orka ta kontakt med någon annan au pair och hitta på något, nu när både Sara och Sofie är gone i en vecka till. För orka skriva min uppsats kommer jag ju knappast göra.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-08-06 kl 19:07:13

Facebook har ju typ laggat sönder. Jag vet inte om du har skrivit till mig, och jag vet inte om du har sett det jag har skrivit till dig. Och jag kan inte skicka mail. Hur som helst, på söndag ska jag ha cluster meeting mellan 11-14,30. På lördag har jag inga direkta planer, mer än att jag troligen sover borta i natt och kommer hem på lördag förmiddag någon gång.

Jag får i alla fall gå på Jeffree Star konserten den 16! :D Men tror du jag hinner om jag lämnar Herndon klokcan 5?

sigrid
http://sigridiusa.blogg.se/
2010-08-07 kl 02:57:56

Oh, kankse ska ta mig en tur till mataffären för att kolla!



Hur går det för dig annars?


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: