Trött.

2010-08-19 kl 18:38:32
Försöker få ut ungarna ur huset. Det går inte bra. Som tur är så börjar skolan snart (7 sept), då kommer allting bli himla mycket lättare. Britney har aktiviteter efter skolan nästan varje dag sen när allt kommit igång tror jag, det är gött det. Och det är kanske lättare att få ut killarna på något då med. Fy fan vad trött jag är på att bara sitta hemma. Det är ju stört jävla omöjligt att få dem att göra något annat. "Varför kan vi inte bara sitta här, varför måste vi ut?"

Den här helgen och nästa vecka blir jag ensam, det är jag väl hela tiden nu ungefär känner jag. Varför åker alla bort samtidigt? Och Natalie åker iväg till college nästa vecka så jag får inte hänga med henne heller. Har jag tur kan jag åka och hälsa på Sofie på hennes familjs sommarställe i helgen iaf, alltid nåt. Och jag vill så gärna åka och se NYC men jag har ingen att åka med. Och det suger.

Bjuder på fin view från downtown Richmond från när jag och Sofia skulle på Jeffree Star-konserten, som blev inställd. Surt som fan, spec för Sofia som åkt ner från DC bara för det.


sofie
http://www.aupairsofie.blogg.se.
2010-08-19 kl 20:23:16

favorit byggnaden i richmond!

Lylv
http://lylv.blogg.se/
2010-08-19 kl 20:36:11

Typiskt! Annars skulle du ju kunnat köpa hem 10000 snygga pärmar att använda i efterhand. Fast vem orkar sätta in papper i fel storlek?!

Emilie
http://onceuponatimee.blogg.se/
2010-08-21 kl 09:08:34

Okej nu kör vi.



Det är sant, jag var i Florida på Disneyworld och allt det där när jag var fjorton senast. Är det Orlando du ska till eftersom det var Disney World?



Vi blev inbjudna på ganska många parker av föräldrarnas jobb när vi var där och Disneyworld är verkligen häftigt. Jag vet att jag var 14 men jag är fashionerad av det stället och alla deras historier och sånger så det är säkert minst like kul idag.



Men den absolut häftigaste parken är "animal kingdom" käns verkligen som om man går jorden runt på en eftermiddag! Plus världens godaste cheesecake (not giving up on that one) i Afrika avdelningen. Väldigt häftigt berg och dalbana i Asien också som heter Himalaya.



Annars finns ett ställe som heter "Downtown Disney" och först har de fem miljarder affärer men saker du inte ens kunde föreställa dig att disney hade, coola dekorationer också. Lite längre bort (tror det är samma ställe) kommer saker som inte har med disney att göra, bland annat en superstor och cool skivaffär, ett gott glasscafe, TROR planet hollywood restaurang om den finns kvar.



Sen vet jag att i Orlando finns en mcDoandlsrestaurang som är helt sjuk. Happymeal boxar flyger runt i taket och massa grejer haha.



JUSTE DET, ett superstort mall finns där också. Be om en liten jordgubbsmilkshake och den är XXL med grädde på, USA du vet. Det ska nog vara lätt att ta reda på men jag tror absolut det går att hitta saker att göra där :)



Hoppas det var till lite hjälp i alla fall :)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: