Walt Disney World

2010-08-22 kl 05:53:34
Jag ska till Disney World i Florida! Nu är det bestämt. Sofia var så himla snäll och frågade mig i torsdags om jag ville följa med henne och hennes värdfamilj dit när de åker nästa måndag. Jag har funderat lite och kommit fram till att - ja såklart ska jag följa med! Världens chans ju, det enda jag behöver betala själv är inträde till parken och mat. En vecka på Disney World skulle jag väl aldrig göra annars, och det kommer nog bli himla kul ihop med Sofia!

Redan nästa måndag åker vi alltså, jag är så glad att Drew kunde ge mig ledigt även om det var väldigt kort inpå. Det enda jag oroar mig lite för är resan dit, ca 12h i bil... Inte det roligaste kanske men vad gör man inte för en ganska häftig upplevelse annars!


Cicci
2010-08-22 kl 19:55:49

Åhhh, kul! Jag vill också!

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-08-23 kl 16:21:27

Svar: Åh vad kul att du är på New Orleans! Då tycker jag att vi försöka åker dit! Antingen bara till New orleans eller om man kan hyra en bil och kanske åka över till Mississippi och Alabama också. Min värdmamma har sagt att det är jätte nära. :)

Ja jag tänkte också på att det kommer kanske vara väldigt jobbigt att göra en roadtrip, för det är väldigt långt mellan alla ställena. Mesta delen av "semestern" kommer vi tillbringa i en bil då. Så det är nog bättre att flyga. :)

Rebecca
2010-08-24 kl 22:15:04

12 timmars biltur? Pyttsan, det är väl ingenting! Bila upp till nordligaste Norrland och tillbaka någon gång. :D

Emilie
http://onceuponatimee.blogg.se/
2010-08-25 kl 10:17:32

Kul att det blir Orlando. Kul att planet Hollywood finns kvar, det är en häftigt restaurant. Synd bara att den i London är borta nu :/



Du får skriva om det sen, ååh saknar Orlando!! :)




Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: