Exhausted

2010-07-13 kl 22:05:52
Nu sitter jag här vid datorn igen och jag är typ heeelt slutkörd. Skulle kunna lägga mig i sängen och somna om jag försökte tror jag.

Killarna var uttråkade imorse när Britney var iväg på camp och ville göra något. Jag frågade vad de ville hitta på, och då kom faktiskt Tim med förslaget att vi skulle åka till Skate Nation och de kunde köra laser tag eller bara lite arkadspel som de har i ishallen. Jag nappade på idén direkt eftersom Britney har tjatat på mig i veckor att vi ska åka dit och åka skridskor. Så när hon kom hem åkte vi dit, killarna fick inte med sig några kompisar så det blev inte laser tag, men de kunde vara i arkadhallen iallafall. Jag och Britney åkte skridskor i ungefär en timme. Hon hittade en kompis som var där också så jag behövde inte hänga med henne hela tiden. Det var skönt, så fick jag åka lite snabbt för mig själv också, åh, det var så kul! Jag älskar att åka skridskor. Dock så var både isen och skridskorna kassa, det var ganska jobbigt att åka, men kul ändå. Åker lätt dit snart igen! Jobbigt bara att man måste ta på sig massa kläder för att inte frysa ihjäl där inne, så går man ut och det är 30 grader ute.

Vi åkte hem kvart över två, och efter det skjutsade jag killarna till poolen där de skulle träffa kompisar. Jag och Britney åkte tillbaka till Short Pump (området där mallet är och Skate Nation och typ allt är), och åt lunch på Arby's. Gott var det! Men nu känner jag mig som sagt helt död. Jag kommer somna stenhårt under filmen ikväll. Kanske får åka till McDonald's och köpa en frappé så jag inte somnar innan Drew kommer hem!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: