Galen

2010-07-12 kl 22:07:29
16:05
Jag blir galen på att Tom alltid ska vara så förbannat hopplös. Det enda de gör här är ju bara att sitta inne och titta på tv eller spela tv-spel eller spela på dator eller iPod eller liknande. Jag vill liksom dra ut dem och göra grejer, men när Tom är hemma funkar det typ aldrig. Enligt Tom så är ALLTING tråkigt.

Idag var snubben från Verizon här och nu har jag äntligen en fungerande tv i mitt rum! Underbart. Han installerade även den nyinköpta blu-ray-spelaren i lekrummet. Så nu frågade jag om killarna (Tom, Toms kompis och Pete - Britney är inte hemma) ville ut och göra något. Toms inställning är alltid "varför måste vi göra något?", men Pete tyckte vi kunde åka ut och köpa någon blu-ray-film för det har de ju ingen. Det lät som en bra idé, så det var Pete och Toms kompis på, men Tom vill bara sitta här och spela på sin iPod. Varför gå ut, varför göra något annat, vill inte göra något annat. Åh, tänk vad lätt det skulle vara om han inte var här. Jag skulle inte behöva föreslå 10 grejer att göra och trots det så är vi hemma eftersom alla de där 10 grejerna är så satans tråkiga.

Men oftast inser Tom att det blir tråkigt här hemma så efter en timme ger han sig och så åker vi någonstans ändå. Idag är det skönt också. Totalt igenmulet, 30 grader och så blåser det lite. Man dör alltså inte! Gött.

Sara
http://trenollsju.blogg.se/
2010-07-13 kl 05:44:38

Tack! det behövs :) jag fick en ny "matchning" ikväll- en familj från Annapolis, MD, som är i rematch :) Hoppas dom är awesome! för det ligger bara 2 timmar & 40 min från Sofie <33

Anonym
2010-07-13 kl 14:44:32

En blogg jag hittade , http://aupairsofie.blogg.se/ tror att den tjejen bor nära dig?!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: