10 timmar

2010-06-30 kl 04:27:25
22:20
Idag är första gången jag verkligen jobbat heltid. Idag har jag jobbat mina 10 timmar. Gick upp 9:15 och jobbade sen till 19:15 när Drew kom hem, han hade behövde vara kvar lite extra på jobbet.

Trots det så gick dagen inte så himla segt ändå. Det är skönt att ungarna sover ett tag, och att vi bara tar det lugnt och slappar på morgonen och att vi inte måste rusa ut och göra saker direkt. Försökte få Britney att ringa någon kompis och fixa en playdate, men dels ville hon inte plus att ingen av de tre hon ringde svarade. Jag sa att jag tycker hon borde träffa sina kompisar och umgås med dem, men hon tyckte inte hon behövde ha playdates längre för nu hade hon mig. Ojdå. Inte direkt så att jag ska ersätta hennes kompisar kanske? Men vi åkte iaf ut och handlade mat, och sen behövde jag lite strumpor också (för jag kan ju inte typ bara tvätta en maskin med underkläder), så vi åkte till hennes favoritaffär Five Below och skaffade det och lite annat grejs där. När vi kom hem så blev Tom upphämtad av en kompis och var där resten av eftermiddagen. Pete och Britney är lugna när de är ensamma, så då är det bara skönt för mig och jag kunde ligga och läsa bok inne på mitt rum bara. När jag inte vek tvätten eller plockade ur diskmaskinen dvs, men som sagt, lugn dag ändå.

Ikväll drog Sara och jag till Dairy Queen där jag åt middag och hon glass. De hade rätt goda chicken strips faktiskt, plus deras MooLatte, haha. Nu ska jag försöka komma i säng så att jag kan läsa en liten stund och ändå sova inatt. Är bara glad att jag inte behöver gå upp så tidigt!

Sigrid
http://sigridiusa.blogg.se/
2010-06-30 kl 09:19:16

Oh, du verkar ha det såå bra :D Hoppas jag får det minst lika bra!



Ha, men du.. tog du en eller två väskor med dig?

Julia
2010-06-30 kl 12:09:38

vem är doug? :)

Emilie
http://plajnis.blogg.se/
2010-07-02 kl 10:38:09

Har du ätit på cheesecake faktory något? Eller IHOP? Har hört att de har vanlig mat på det första stället också men kanske bara inbillade mig. TROR för läääänge sen att jag såg en bild på en blogg med en stek och så sa dem att det var cheesecake faktory. Vet du om det är så? Och om de har något vegetariskt? Är värsta cheesecake nörden ;)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: