Food problems

2010-06-17 kl 00:07:26
18:05
Pete och jag är ensamma hemma nu. Frågan är vad vi ska äta. Han sitter och spelar tv-spel. Så jag säger: I'm gonna ask you a really hard question. What do you want to eat tonight?
Pete: Ooh. No!

Han och jag verkar vara ungefär likadana med det där att bestämma sig. Mitt standardsvar när mamma frågade vad jag ville äta: Korv (ska kanske tillägga att jag inte tycker om korv?). We make a great team, känner jag. Tror att vi landar på McDonalds idag faktiskt. Orka typ laga pasta hemma eller nåt. Han blir glad att äta bara pasta med parmesanost på. Det blir inte jag kan jag säga er.

Britney blev äcklad när jag berättade för henne sist hon åt pasta med parmesan, att om hon varit svensk så hade hon ätit pastan med ketchup istället. Det lät väldigt bisarrt enligt henne. Här har de aldrig ketchup till pastan. Bara till typ hamburgare och korv, och pommes. Skumt! Själv gör det mig inget, jag är inget stort fan av ketchup. Bara till pommes frites!

Lina
2010-06-17 kl 12:36:05

Haha, mat = det ständiga problemet... Verkar vara ett återkommande problem för alla:)

Sandra
http://sandraaandersson.blogg.se/
2010-06-17 kl 18:37:02

Sv: kan det iofs var, förvånar mig inte om jag låter precis likadant. men jag kan inte låta bli att skratta :P


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: