I love this.

2010-06-18 kl 00:32:35
18:25
Var nyss och hämtade upp Britney hos en av hennes kompisar, hon har varit borta större delen av dagen på playdate. Sånt gillas! När jag hämtade upp henne körde jag förbi en pool här i området, och de hade nog simträning eller liknande. Jag bara dog lite halvt för det stod en polisbil där och en polis som dirigerade trafiken. Han lät bilen före mig åka, men sen stannade han mig. Jag frös till i några sekunder, innan han sen vinkade fram mig och lät mig åka. Phew, det kändes lite läskigt, även om jag kände att "okej, jag har allt med mig, alla körkort, alla papper, det är lugnt..."

Och jag bara måste tala om hur mycket jag trivs i den här familjen alltså! Drew kom hem för 20 minuter sen, och han tyckte när han kom hem att det var lika bra att han skrev checken till mig nu samtidigt som han skrev en annan check också. Så jag har redan nu, torsdag kväll, fått min lön. Och i den checken även inräknat de $100 som jag har lagt ut på mat den här veckan. Plus att jag frågade om det var okej att jag drog och såg Sofie ikväll då, och det var inga problem, han undrade bara om han skulle beställa pizza till mig med så jag kunde äta innan jag drog - och det tackar man väl inte nej till! Jag frågade också om han behövde mig på lördag kväll. Jag har mitt au pair-möte så jag är ledig på förmiddagen, och vill träffa Sofie på dagen om det går. Han sa att han vill gå ut på lördag kväll, men om jag har andra planer eller vill göra annat så kan han lätt fixa en barnvakt. Seriöst, det känns så bra att vara här!

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-06-18 kl 15:05:40

Du verkar ju ha det hur bra som helst hos din familj! :D Det är så kul att det har blivit så himmal bra. :)

ellen
2010-06-18 kl 16:23:22

fan vad skönt att höra! nu kan jag sova på nätterna igen, har legat och oroat mig för dig sen du åkte! ;) <3


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: