Ledig mitt i veckan

2010-06-30 kl 18:18:01
12:10
Idag känns ungefär som en ledig dag. Imorse hämtade en av ungarnas mostrar upp allihopa och tog med dem ut för frukost. Hon bor i New York annars men är här på besök nu, så då vill hon ju såklart träffa alla lite. Precis innan hon kommer för att hämta ungarna så ringer en av kusinerna och frågar om Tom vill komma dit och leka idag. Så han åkte dit efter det, och Britney ska se Sound of Music med någon annan moster och så ska de äta lunch innan det och middag efter, så hon kommer vara borta i princip hela dagen hon med.

Pete kom nyss hem från frukosten, så det är bara han och jag. Funderar på om jag ska ta med honom ut till kanske Barnes & Noble, men det känns inte som att det riktigt behövs. De andra ungarna kan följa med när vi åker och köper böcker, så jag skjuter nog upp det tills imorgon. Han tycker ju om att sitta och spela tv-spel här så det går nog bra så. Jag funderar på att fråga honom om han vill spela Tekken6 med mig som jag hyrde i helgen.

Som om dagen inte vore tillräckligt bra med att ungarna är borta, så hittade jag Rent på tv:n när jag åt frukost. Vilken underbar start på dagen!

julia
2010-07-01 kl 00:16:35

åh, rent är helt underbar..


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: