Oops.

2010-06-30 kl 20:53:56
Haha, antog att det här skulle hända någon gång, för jag blir väl lite slarvig när jag skriver och läser igenom inläggen, och igår blev det så. Så hey, ni som var uppmärksamma och läste mitt inlägg igår (eller idag ni som bor i Sverige) fick läsa de riktiga namnen på alla i min värdfamilj, haha. Tror inte det gör så himla mycket egentligen, eftersom jag inte visar bilder eller annat så skulle jag säkert kunna skriva allas riktiga namn. Nu har jag gått tillbaka och ändrat, men jag ska fundera lite på om jag ska lämna ut familjens namn eller inte. Det blir lite rörigt i huvudet när man bara ska skriva ett snabbt blogginlägg och göra annat efteråt. Men sen har jag vant mig vid bloggnamnen också och ibland när jag pratar med Sofie eller Sara så händer det att jag säger Britney om tjejen även om Sofie och Sara vet hennes riktiga namn. Förvirrat är vad det är!

sigrid
http://sigridiusa.blogg.se/
2010-07-01 kl 08:53:39

Ha, ja det är sant-. Jag vet ju att jag kommer att köpa gerjor även om jag tar med mig mycket kläder och sånt. Ha, men jag sattsar nog på två väskor, även om de inte kommer bli fulla, så är det bättre än att behöva betala övervikt :)



Ha, men det känns typ suuuuperstörigt om jag skulle lyckas att glömma ngt som man verkligen vill ha hemma. Sick! Men det kommer jag nooog inte, eller joo säkert, men som du säger man kan skicka eller så kan man ju köpa nytt. Det fiinns ju faktiskt kvar när man kommer hem :) Får nog köpa större garderob när man kommer hem :)

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2010-07-02 kl 01:47:58

förstår inte varför du inte bara kan skriva de riktiga namnen. tror du de ska söka upp dig baserat på deras namn?? dont think so. och vad gör det om de ser vad du skriver, du skriver inte direkt att du hatar dem? :P


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: