Rest of Wednesday

2010-06-24 kl 00:00:14
Dagen fortsatte inte i riktigt samma hemska stil. Tom ringde däremot till pappa och tjatade att "ååh det är så tråkigt" så jag kände mig typ som världens sämsta au pair. Drew ville prata lite med mig, berättade att han fått ändrade planer. Egentligen hade han en jobb-middag ikväll så jag skulle ha jobbat, men den blev inställd så nu är jag ledig. Trevligt! Blir nog att ta det lugnt ikväll. Inte gå ut och köpa massa grejer för då blir mitt bankkonto lite tomt och ledset.

Men när Drew och jag snackade så föreslog han att jag skulle ta ungarna till Target och köpa tv-spel. Så det var ungarna på direkt. Det är haken alltså, man kan inte säga att man bara ska åka till mallet och kolla på grejer, man måste muta dem med att köpa tv-spel eller liknande (men vadå, jag mutade dem ju med glass men det dög minsann inte). Så vi drog till Target, åt på Pizza Hut utanför kassorna och där träffade Tom en kompis. Vi bestämde att vi skulle ringa till dem när vi kom hem, så då var Tom vääldigt uppåt och glad i bilen på vägen hem, vi hade kul och skojade typ. När vi kommit hem fick jag skjutsa iväg honom till kompisen ganska direkt. Så jag och Britney har varit ensamma ett tag nu, jag vek gårdagens tvätt och hämtade sen upp Pete som var hos en kompis.

Lina frågade om jag inte frågade ungarna vad de ville hitta på när de var hopplösa tidigare. Tro mig, det gjorde jag! Jag sa att nu har jag föreslagit typ tio grejer och ni har ratat allting och tycker allting är tråkigt. Så vad är det ni vill göra? Vad tycker ni är roligt? Svaret jag fick var att de kan ju inte veta allt som är roligt! De vet ju såklart inte vad de vill göra! Åh, hjälpsamma alltså.

Lina
2010-06-24 kl 01:07:27

Haha, okej. Låter ungefär likadant här:) Jag tycker att gå på bio, shoppa, äta glass och gå på bio låter bra. Dock kanske det blir liite tjatigt om det bara är det man gör förståss. Utövar de ingen sport som man kan spela med dem? Gå till någon park? Gå och titta på någon match? Baka? Laga mat tillsammans? Något utomhus


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: