Shoeaholic

2010-06-21 kl 04:36:27
This is bad. Jag började kika runt lite på Vans hemsida. Kollade shop online, kollade skorna... För jag vill ha nya skor. Ville titta på ett par som jag funderat på tidigare. Problemet är bara nu att jag vill ha typ 10 par nya skor. Oops? Inte det bästa kanske. Okej, jag kommer köpa skor snart. Jag måste köpa skor snart. Ungefär så att jag sitter och önskar att jag hade mitt bankkort här och kunde beställa skor nu. Eller att jag hade memorerat siffrorna på bankkortet (mitt förra svenska kunde jag utantill - jag shoppar för mkt online). Ge mig skor?

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-06-23 kl 04:01:07

Svar: Jag vaknade redan 6,30 och gick upp då. Det var ganska lagom, då hann jag med nästan allt tills de andra tjejerna vaknade. Så jag ställde mobilen på 6,30 tills imorgon. Jag måste ju hinna snygga till mig när jag ska till New York. :D

Jaaa det tycker jag med! Jag älskar redan USA. :D Och jag kom inte bort på flygplatserna. :P


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: