Waiting

2010-06-19 kl 00:03:24
Sitter och vänta på att Sara ska komma över till mig nu. Sen drar vi till Short Pump där vi ska möta Sofie och käka. Troligtvis blir det TGI Friday's, vi får se hur packat med folk där är. Det är helg så det är väl massor med folk på varenda ställe, men ändå. Ska passa på att ta ut lite pengar också innan Sofie kommer, men banken är väl stängd så jag kan inte lösa in min check. Men jag klarar mig.

Efter middagen blir det bowling! Disco-bowling också, ännu bättre liksom. Så jag hoppas på en rolig kväll, och hoppas att jag orkar gå upp imorgon också när jag ska iväg till mitt au pair-möte och ha picnic.

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2010-06-20 kl 00:46:09

älska discobowling!!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: