Ganska bra ändå

2010-09-16 kl 00:10:02
Det är en ganska bra familj det här ändå. Hade lämnat av Britney på art class nu ikväll, jag kom hem 5:45. Drew var redan hemma, och vi pratade om planer för kvällen osv. Han ska ut och gå en runda och sen börja med maten säger han. Jag säger att men jag kan ju börja med maten om vi bara ska göra pasta, det kan jag fixa. Nää men det behöver du inte, jag kan hjälpa dig med det, tycker han. Ja, efter att ha jobbat i 3h så är det ju orättvist för mig att laga middag, det är han som jobbat hela dagen, men visst, inte mig emot! haha.

Idag har jag varit till Food Lion och handlat mat och till CVS och köpt cold&flu pills. Mår inget vidare, i söndags kväll när Sofie åkt hem så fick jag ont i halsen. Och har haft det varje dag sen dess. Det är inte extremt, bara lite så att det är irriterande, men det värsta är att jag känner mig helt slut och trött och bara vill sova. Funderar på att skippa min zumba class imorgon, men jag missade ju två gånger den veckan jag var i Disney World, så jag vet inte om det är en så jättebra idé... Men jag vill inte träna och ta ut mig totalt när jag inte mår så bra heller...

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-09-16 kl 02:15:43

Svar: Näää fick du parkeringsböter? Fan vad surt. Jag är livrädd för att få parkeringsböter. :P Första gången jag var på NOVA så till och med stannade jag vid en polisbil och frågade vart jag kunde parkera som visitor. :P haha! men fan vad surt med en ticket. Hoppas du kan lösa det utan att betala.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-09-16 kl 03:18:52

Svar: Jag chansar på att du redan har sett True Blood nu va? Och det känndes bra att jag kunde andas ut ganska snabbt där. Men sen höll jag ju på att få en hjärtattack igen. Och nu hatar jag Bill mer än någonsin. Fulare än någonsin är han också när han gråter blod. Usch och fy!

Jag ska troligen träffa Rebecca och hennes kompis och köpa flygbiljetter till Chicago då. Men vi får ta och ses snart igen. Och planera om vi ska till new orleans eller inte också. :)

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-09-16 kl 04:37:28

Svar: Men vad har du för efterblivet on demand? Faktum är att jag har sett avsnittet 2 gånger redan. Dock snabbspolade jag till de bästa parterna andra gången. Så fan vad konstigt att du inte kan se. Okej läs inte hela min kommentar. Men jag kan svara på att träffas i den här, jag kan nog inte ses i helgen för jag och rebecca ska försöka boka flygbiljetter till chicago någon dag, troligen på söndag. Men vi får ta och ses snart. :)

Tracy - BLOGGDESIGN!!
http://ghattas.blogg.se/
2010-09-16 kl 05:40:59

hej hej! Gillar din header :D


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: