Hård vecka efter semestern

2010-09-08 kl 22:55:28
Det är så synd om mig. Jag kom tillbaka från Disney i söndags kväll. Direkt i säng. På måndagen var det Labor Day och jag var ledig och var ute och hade en fin dag på Belle Isle nere vid the river med Sara och Sofie. I tisdags började ungarna skolan, vilket betyder att mitt trevliga schema är från kl 14:30 och till ungefär när pappa kommer hem eller hur länge han behöver mig. Bussen var lite sen första dagen så jag jobbade från 14:55-17:30 igår, höhö.

Idag kom ungarna hem 14:30, Britney och jag gjorde läxor och sen blev hon upphämtad av en kompis. Hon har art class ikväll och den mamman erbjöd sig att köra Britney dit eftersom det var vid deras kyrka. Smidigt! Hämta upp behöver jag inte göra heller för det gör en annan kompis. Så jag sitter här med mina två killar och en kompis till Tom. De sköter sig själva. Det är hårt jobb jag har.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: