I'm @ Disney World!

2010-09-01 kl 23:55:05
Nu sitter jag här, i hotellrummet i Afrika med totalt Afrika-tema och ser lite antiloper utanför fönstret. Ganska häftigt måste jag säga!

Onsdagen har jag och Sofia spenderat på Blizzard Beach, en av vattenparkerna. Det var himla roligt och väldigt skönt, eftersom vi har frusit en hel del men när vi satt och åt lunch insåg vi hur jäkla varmt det var idag också, så det var himla trevligt att för en gångs skull inte gå runt och svettas ihjäl.

Söndagen spenderades i Disney Downtown, trevligt litet ställe där vi åt på Planet Hollywood. På måndagen så tog vi Disney's Hollywood Studios och båda blev helt kära i Rock'N'Rollercoaster, även om jag var livrädd varje gång vi skulle åka (men vi åkte den 7 ggr totalt under dagen så det var ju inte så hemskt). På tisdagen bytte vi hotell (vi bodde i Saratoga Springs nära Disney Downtown innan), och flyttade hit till Afrika och Animal Kingdom. Ganska logiskt att vi gick till Animal Kingdom-parken på tisdagen då alltså. Trevligt, men inte lika kul som Hollywood Studios faktiskt.

Sitter nu fortfarande i blöt bikini, väntar på att Sofia ska bli klar i duschen så att jag kan få duscha också! Vi vet inte riktigt vad vi hittar på ikväll än. Det blir kanske Disney Downtown med Disney Quest, som är någon form av... spel eller arkadspel eller något... inte helt säker. Men kul blir det nog!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: