MTV VMA

2010-09-13 kl 06:15:00
00:10
Jag borde snarare sova nu, inte blogga, men ändå. Sofie stack nyss hem, vi har legat här i min säng och kikat på MTV Video Music Awards som var ikväll. Gött att vara i rätt tidszon för det äntligen! Vi hade inte direkt full fokus på tv'n hela tiden men det var bra ändå, och man blir ju så ofokuserad på de där jäkla musikgalorna så det var kul att ha sällskap! De kunde ju bara ha hittat en lite roligare host än Chelsea Handler tack.

Bästa: När jag sitter och väntar på Eminem och längtar efter Love The Way You Lie (som är typ min absoluta favoritlåt), och Sofie säger att "ja men Rihanna kommer ju inte vara med så det blir ju inte så bra ändå", och sen dyker hon upp iaf. Hahaa!


Anonym
2010-09-13 kl 14:03:28

hejsan, fin blogg ! Jag har lite frågor som jag hoppas du kan svara på (:



1. Väljer man innan man åker till USA vilket collage man vill gå på och vilka kurser man vill läsa?



2. Vilken tid på året tycker du är bäst att åka? Jag menar med tanke på tiderna man kan söka till college. För jag tänkte åka i början av sommaren när jag har slutat trean.



3. Hur fick du ihop dina 200h barnpassning?



4. Har du träffat folk sen du kom till USA som du inte kände innan och börjat umgås med dom? (svenskar)



tack på förhand :D

Sofie
http://sofiesusa.blogg.se/
2010-09-13 kl 18:15:54

Sv: Haha, ja inte gör jag det gratis i alla fall ;)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: