Sjuk - igen!

2011-02-05 kl 01:45:12
Seriöst jag förstår inte vad som är med mig? Nu är jag sjuk igen. Jag blev ju nyss frisk liksom!

Som sagt, blev sjuk på nyårsafton ungefär, men var bra helgen efter det. Sen blev jag sjuk igen och har för mig att jag tog det ganska lugnt nästkommande helg, eftersom att helgen därefter så åkte jag och Sofia till New york! Jag var bra då, men det var ju sjukt kallt hela tiden så det är väl inte konstigt att man blir lite sämre efter det. Fast det blev jag faktiskt inte direkt, utan jag har varit bra från 20 januari till nu ungefär. Igår hade jag ont i halsen typ hela dagen, hoppades att det skulle gå över, men när jag gick och la mig så blev inte bättre. Kunde typ inte andas och sov kasst hela natten. Har känt mig sämst hela dagen idag.

Jag brukar inte vara sjuk så ofta ens, men nu verkar jag inte må bra någon gång. Det enda jag funderar på om det beror på är min kassa diet utan typ några grönsaker här i USA. Det är inte kul att laga mat till så kräsna barn bara.

Väldigt intressanta inlägg jag skriver nuförtiden också förresten.

Sofie
http://sofiesusa.blogg.se/
2011-02-05 kl 16:21:32

Låter precis som mig, jag är också sjuk hela tiden. Kan ju dock vara för att man inte är van att vara runt barn konstant o att de "drar hem" alla sjukdomar som går på deras skolor osv.

Linnea
2011-02-05 kl 23:03:06

hej kom precis in på din blogg, har inte hunnit läsa så mkt, men jag förstod det som att du inte trivdes så bra med din familj. Jag har hört att om man ska vara au-pair är det bäst att vara det för mindre barn som inte haft så många au-pairer innan, som fortfarande har "respekt" för dem (elr vad man ska kalla det). Kan du känna igen dig i det påståendet? :)

spiderchick
http://spiderchick.nu
2011-02-06 kl 08:38:03

åååå NY!! Jösses va najs :-) Krya på dig!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: