January

2011-01-12 kl 21:54:14
Okej visst, det är kallt ute. Men det är januari. Och om jag vore i Sverige så skulle jag ju knappast klaga. Men det är typ 3-4 plusgrader ute, och det känns som att jag ska frysa ihjäl så fort jag går utanför dörren? Det är ju inte vettigt. Iofs blåser det så det blir ju kallare då, men, ändå? Hur osvensk har jag blivit egentligen.

Är däremot rädd att jag håller på att bli sjuk igen. Kände mig inte super på nyårsafton, men skulle ju ut ändå såklart. 2 och 3 januari spenderade jag liggandes i sängen eller på soffan. Blev bättre till helgen sen och såklart ut och festa på fredagen, och då var det kallt och "snöstorm". Igår och idag känner jag mig ganska hängig, snuvig, ont i halsen och ja ont mest överallt. Fan. Äh, det är bara att rycka upp sig, right? Lite sugen på utgång ikväll men man kanske borde stanna hemma och vila... Så kan man kanske dra ut och hitta på något på fredag istället. Ah lycka till med det.

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2011-01-14 kl 23:14:33

varför lägger du inte upp några kort på allt du gör? :P

Louise - Living in Turkey
http://ww
2011-01-15 kl 16:49:25

Oh, det låter som om du behöver vara hemma i sängen och bli frisk.



Jag förstår att du inte vill vara kvar om du inte trivs med barnen. Och pappan tjatar ju för det är en jävla process för dom att göra en ny matchning, och dyrt. Antar att du inte heller har någon längtan för att hitta en ny, kanske, bra familj på ett annat ställe heller för ett nytt år..



Vad händer när du kommer hem sen då? Har du några planer än?

Kram!!

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-01-15 kl 21:56:04

Svar: jaaa jag ser sååååå mycket fram emot det med! Jag älskar New york! Jag tycker absolut vi ska försöka gå lite mera i centralpark. :) Och sen kan vi ju kolla in lite saker som du vill se. Dock tror jag vi fortfarande får tänka lite på mitt knä. Även om det känns bra nu, så vet jag inte hur det blir när jag får väldigt mycke.

Jag tänkte också på min nyårsklänning förut. Men jag vill inte ha samma klänning på nyår och min födesledag. Så jag måste köpa en ny. :P


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: