Help!

2011-04-02 kl 17:12:22
Nu vet jag inte hur många som faktiskt är au pairer här i USA som läser min (väldigt oaktiva) blogg, men jag kan väl försöka ändå.

Min samling state quarters måste jag ju få klar innan jag lämnar landet. Med mindre än 2 månader kvar saknar jag 7 st olika quarters. Sen har jag vissa som är lite fula också som inte gått in i min samlingsbok än, men de får det ju bli andrahandsprioritering på.

Dessa quarters saknar jag:
Alabama
American Samoa
Arkansas
California
Michigan
Missouri
Puerto Rico

Själv har jag en halv spargris full med mynt, så jag byter gärna ut en hel del om det är något du själv saknar. Annars betalar jag gärna frakt osv för att få de här jag vill ha.

Har också sett att man kan köpa mynt på ebay, men det känns lite krångligare så jag testar det här först! Hjälp mig nu snälla ni!


Millan
http://mammami.se
2011-07-05 kl 07:45:04

Nu är jag nyfiken, fick du tag i alla sen? :p


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: