Packing for NOLA

2011-03-04 kl 22:56:17
Sitter och packar varje dag nu inför New Orleans. Ganska segt går det, det enda som hjälper är om jag sätter på Green Day för då får jag tillräcklgit med energi för att få ner grejer i väskan. Jag vet inte vad som hänt, jag som var så galen i att packa innan lyckas nästan inte längre.

Skitsamma, för på söndag flyger jag och Sofia till New Orleans! Som vi har väntat! Vi började prata om resan i augusti, började planera ordentligt i september, och i oktober bokade vi flyg och hotell. Nu är det äntligen mars och Mardi Gras är alldeles runt hörnet! Jag är så jäkla pepp! Vi har en jäkla bra plan och kommer nog se massa roliga grejer. Och ha jäkla kul!


Såhär ser det ut när man packar för Mardi Gras. En hel del lila. Tyvärr har jag inget grönt eller guld men det får duga, en färg får räcka för mig haha.
Lila = Justice (rättvisa)
Grön = Faith (tro)
Gold = Power (makt)

Anna
http://mittlivsomaupair.blogg.se/
2011-03-14 kl 11:24:00

Nu har jag äntligen svarat på din fråga. ;) Hoppas du hade kul i New Orleans! :)

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-03-15 kl 01:38:46

Tack! :) jag kan ju göra ett separat party-pic-inlägg senare då. ;) Och jag ska maila dina alligator bilder, beads bilderna m.m också. :)

Sofie
http://sofiesusa.blogg.se/
2011-04-01 kl 03:59:03

Sv: Haha, jag börjar fan bli riktigt taggad på att åka nånstans för kanske 3-6 månader till att börja med o om det funkar stanna. Alternativt åka runt i olika familjer o stanna runt 3 månader i varje. På tre månader hinner man ju inte heller bli less på något ställe tror jag o om inte familjen är helt katastrofal så överlever man ju det utan problem.



Har varit registrerad i runt sex timmar nu o har intresserade familjer i sex länder - nu är det fan kul att kolla mailen igen, haha!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: