Spring Break coming up

2011-04-15 kl 02:10:13
Nu har jag bara två ungar att ta hand om i lite mer än en vecka. Pete åkte iväg på en Europa-resa imorse, arrangerat av skolan. De ska se Spanien, Frankrike och Italien. Blir trevlig för honom hoppas jag. Lite trist för mig eftersom han är den lättaste och trevligaste att tas med haha, men ja.

De andra ungarna har varit ute med kompisar hela dagen. 20 grader och sol är trevligt. Lugnt och skönt och pappa kom hom tidigt också. Har suttit och pysslat med hans flickväns nya Merca, de kunde inte få mobilen att synka riktigt bra med bluetooth-funktionen. Pillade med det i 1h men kom ingenvart för det. Känns trist, sånt failure gillar jag icke.

Spring break nästa vecka och Drew kanske tar med ungarna någonstans måndag-fredag. Om jag har tur. Eller tur och tur, vet inte riktigt vad jag ska göra om dagarna om jag blir helt ledig, alla andra jobbar ju. Men det löser sig säkert, skulle bli himla skönt med lite semester såhär nu! Vi får se vad som händer. Är inte medbjuden och jag vet inte om jag skulle vilja följa med heller. Ok rätt nice med en vecka vid stranden, men att då typ jobba konstant i en vecka är inte såå lockande. Iofs är det semester och semester är alltid lättare. Men ja. Vi hoppas på lite ledighet istället tror jag.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-04-15 kl 22:18:27

Svar: Det är väl visst en comedi, http://en.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show. Dock är jag inget Jim Carrey fan, så det stannar nog emd filmer med honom i här. ;) Som sagt så väljer jag oftast filmer efter skådespelare. ;)



Nej Hangover är ju skit kul! :D

malin
http://wakoo.blogg.se/
2011-04-16 kl 22:39:02

du avsluta val ditt ar nasta vecka? :) eller haru forlangt?

malin
http://wakoo.blogg.se/
2011-04-18 kl 19:46:34

Hej!



jag fick en mobil av familjen, för dom hade en över!

och så köpte dom ett telefonkort.

däremot ville jag gärna använda min egen mobil, men den är köpt i telenorsbutiker, och därför låst på bara telenor :s vilket suger!

men man kan göra så, dom har ett bra kontatkort här, kallas O2, och finns alla sorters olika man kan köpa, typ messa-mera och ring mera osv!

så om din mobil inte är låst, så kan du köpa bara kontatkort, för de funkar det också :D


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: