Urf. Varmt.

2011-04-24 kl 22:22:59
Det är varmt. Så varmt. 23 grader imorse kl 12, och nu är det typ 31. Ja i skuggan alltså.. ehehhhh. Jag dör lite för jag känner mig lite ovan just nu. Dessutom bestämde jag mig för ta en promenad på 30min också, det var lite jobbigt. Fyllde på med en kall mocha frappuccino efter det men känner mig fortfarande rätt slut. Tror jag sitter inne nu tills solen har gått ner...

Ah men jag måste nog vänja mig vid värmen också, är rädd att det kan vara ganska varmt i Vegas/Grand Canyon om 3 veckor också.

För övrigt har den här veckan varit riktigt konstig. I måndags var vädret rätt ok tror jag, hade nog jeans och en tshirt. I tisdags blev det varmare så det var nog shorts och tshirt, och i onsdags var det 28 grader och jag låg på stranden. I torsdags var det inte ens 18 grader ute, lite kyligt, och på fredagen var det regn, blåst och knappt 15 grader. Igår var det soligt och precis lagom väder, 23 grader sådär. Och idag 30 grader och strålande sol. Hmm man blir lite knäpp här i Virginia. Aprilväder, jo tjena.


Bild från min promenad.

marie
http://lifeintheusa.blogg.se/
2011-04-28 kl 00:33:38

Har du förlängt ditt år? :) Eftersom jag precis såg på din meny att du varit här i över ett år!

Sofie
http://sofiesusa.blogg.se/
2011-05-04 kl 22:11:50

Hahaha, näeee de äts ALDRIG i det här huset ;) Vanligtvis går jag ju upp och lagar riktiga våfflor varje morgon, eller? ;)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: