Why not?

2011-02-17 kl 23:07:24
Sjuk. Igen. Why not liksom? Jag ska tydligen spendera de sista månaderna här borta i staterna bara liggandes i sängen. Roligt det med...

Spydde 4 ggr igårkväll/natt. Alltid trevligt. Den här gången är det väl inte så konstigt att jag är sjuk däremot, Pete har varit hemma sen i måndags för samma grej, jag bara satt och tänkte igår att ja det verkar ju som jag sluppit undan det. Haha. No way José.

Tar det lugnt idag. Känner mig bättre idag, hoppas jag är ännu bättre imorgon, och sen super på lördag för lång bussresa + American Idiot i New York.

Anna
http://mittlivsomaupair.blogg.se/
2011-02-18 kl 09:26:30

Ja, visst var det kul med EFIT!! :D Man får liksom följa med under en dag på ett helt annat sätt. Så jag instämmer, det bör vi göra oftare!! :D



Men trist att du är sjuk igen. :/ Hoppas du blir bättre till imorgon! Själv känner jag av lite av en ond hals, men hoppas det är ingenting. Jag har också varit sjuk här oftare än hemma. Ungar alltså! ;)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: