I needed this

2010-08-11 kl 20:43:57
Hade en mycket trevlig kväll igår. Åkte med familjen och åt, hamburgare med bacon och ägg på blev det, gott men kladdigt! Efter middagen så träffade jag Natalie, en av grannarna här, för lite kaffe på Starbucks. Natalie är 18 och åker iväg till college om 15 dagar, lite trist men vi får passa på att ses nu! Sen kan jag kanske försöka komma iväg dit en helg och få uppleva lite amerikanskt collegeliv, skulle vara ganska nice!

Ikväll blir troligtvis också mycket bra, om det inte blir regn som det verkar... Ska upp till DC och träffa Sofia, och vi har köpt biljetter till Green Day som spelar där ikväll! Med AFI som förband. Så jäkla spänd, det kommer nog bli grymt! Biljettköpet var verkligen på impuls, eller, det beror på hur man ser det. Vi hade pratat om Green Day-konserten sen innan Sofia kom till USA, så vi har vetat om det och diskuterat det lite. Men sen bara glömde vi totalt bort det, pratade om det när vi sågs i Fredericksburg, glömde det igen och så kom jag på det i söndags kväll. I måndags köpte jag biljetterna och ikväll ska vi se dem! Haha det är tur för oss det, så sugna som vi är på att gå nu, vi hade väl avlidit om vi köpt biljetterna tidigare.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-08-11 kl 23:01:16

Snart är du här. Jag väntar dig inom någon timme. ;) IIhh vad kul vi ska ha! Och jag håller med, om vi hade köpt biljetterna tidigare hade vi väll varit döda vid det här laget. Haha!

sofie
http://www.aupairsofie.blogg.se.
2010-08-12 kl 04:03:22

hoppas att ni hade det kul :D

Miss C
http://missc.se/
2010-08-16 kl 19:32:29

Åkte du till USA genom en agentur? Culturalcare? ^^


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: