A hundred degrees

2010-07-06 kl 21:40:47
15:30
Det är 102 grader ute. Fahrenheit alltså. Det är 39 grader celsius. Behöver jag säga att jag avlider utomhus eller?

Idag har jag mest lekt taxi. Jag och Pete hämtade upp en av hans kompisar, sen körde jag iväg dem till bion. Sen åkte jag och Britney och hämtade upp hennes glömda simglasögon hos Drews flickvän, och sen vidare till poolen där hon är nu. Nu sitter jag hemma och väntar på att Pete ska ringa/sms'a och vill bli hämtad från filmen. Trodde att jag skulle få köra någonstans med Tom och hans kompis här hemma också, för de var så himla uttråkade. Men nu hittade någon Fifa World Cup-match på tv'n så de sitter och kollar på det nu. Sen måste jag äta lunch snart för nu börjar jag bli hungrig.

Ikväll ska jag och Sofie ses och äta middag och gå på bio. Twilight Eclipse blir det! Har ju inga höga förväntningar eftersom jag hatat de båda andra filmerna. Men jag älskar böckerna och känner att man måste se filmen ändå, haha. Drew sa att de skulle träffa barnens farfar och äta middag med honom idag kl 18, så jag kan troligtvis dra hemifrån i ganska bra tid. Skönt för mig!

Lylv
http://lylv.blogg.se/
2010-07-07 kl 18:19:35

Eclipse ja... Vill gärna höra hur den var efteråt. Har inte direkt stora förhoppningar på den. Enligt mig blir ju filmerna bara värre o värre... :P


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: