Au pair åt 12?

2010-07-28 kl 01:15:43
Nu är jag ensam här i det här stora huset. Förutom att det är jag som är in charge för alla 12 ungarna. Wow! De vuxna är ute och äter på en restaurang. Kanske borde få lite mer lön om jag är au pair till 12 barn, heh? Nä men de flesta är ju så stora, de sköter sig själva och jag behöver typ inte göra någonting. Har ju sett hur det har gått till de andra kvällarna, väldigt lugnt och inte massa grejer som måste göras. Så det ska nog gå bra. Inte så att jag behövde laga middag till 12 ungar plus mig själv heller. Hämtpizza är det som gäller idag.

Jag: Ryan, are you hungry?
Ryan: Yeah.
Jag: Do you want pizza?
Ryan: Nah... I'm just a little bit hungry.
Jag: So you want to wait with the pizza?
Ryan: Yeah. Cos I'm not that hungry. Just a little. Like, I could eat a cookie. And then you're not that hungry! So I want to wait. And then have some pizza later.

Haha, inga fåordiga 8-åringar här inte, här ska vi ha en hel utläggning om man ska ha pizza nu eller inte! Jag är van vid mina ungar som mestadels bara ger ja/nej-svar.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: