Easy Friday

2010-07-03 kl 02:45:48
Ännu en underbar dag denna underbara vecka. Drog iväg med ungarna till Barnes & Noble idag, och även om Tom inte är den som gillar böcker så mutade jag honom med att han skulle få slushee på Target efteråt. Allt gick bra tills dess att vi kom till Target och skulle gå ur bilen. Britney blev otroligt sur när hon inte fick ta med sig sin nyinköpta bok in på Target och fortsätta läsa där. Hon fattade inte att det inte skulle gå så bra att gå inne i en affär och läsa samtidigt, antingen skulle hon gå in i folk eller tappa bort boken. Tom uppförde sig däremot helt jävla exemplariskt och var så snäll hela tiden, det var jag väldigt glad för. Han letade efter en Washington Nationals-tröja, som han tidigare sett på vuxenavdelningen. Den minsta de hade var i Medium, på vuxenavdelningen alltså, och jag sa att den skulle bli lite stor... Så vi gick därifrån och sen kikade han på barnavdelningen och hittade precis den tröja han ville ha, med rätt spelare, i sin storlek! Han var bara ännu gladare efter det.

Redan klockan tre kom Drew hem, och då passade jag på att åka iväg till Food Lion och handla mat. Skönt att få tillfälle att göra det ensam igen. Sen drog vi iväg till poolen, jag velade lite om jag skulle följa med eller inte. Men så kände jag att om jag följer med nu idag känner jag mig inte lika tvingad att vara med dem på söndag, 4th of July, om jag och Sofie skulle hitta något roligare att göra. Jag fick ju läsa min bok vid poolen, äta gratis mat, sola, bada. Ja vad var fel liksom. Sen blev det faktiskt lite kallt på kvällen (ja, kallt, det är skönt väder nu - idag har jag till och med haft trekvartsbyxor på mig utan att dö!), och jag gick hem ett tag innan Drew körde hem ungarna. Då fick jag duscha av mig allt klor ifred iallafall.

Ikväll kommer Sofie hem också! Äntligen! Vi ska ses och äta frukost/lunch/brunch på Waffle House imorgon. Sen suger det ju att jag jobbar från kl 15 och hela kvällen sen, men jag hoppas att jag överlever det.

sofie
http://www.aupairsofie.blogg.se.
2010-07-03 kl 04:41:20

Louise, jag har blivit medbjuden till country cluben av familjen på söndag och de hade liksom redan bokat en plats för mig så jag måste vara med dem mellan typ 4-6 eller nått men vill ändå hitta på nått med dig!!

Sara
http://trenollsju.blogg.se/
2010-07-03 kl 20:08:46

jag gjorde ju det, men dom hade ingen extra laddare. Vilket jag tycker var konstigt för dom hade min dator där -.- men det enda dom hade var en universal charger som kostade.. 100 jävla dollar!!! hur sjukt är inte det?? Det är en laddare som funkar typ till.. 10 olika datormärken... NEJ TACK! Jag gick till radio shack också och dom hade också bara den -.-



men tro det eller ej... MIN LADDARE LEVER IGEN! Det är helt sjukt. För den var verkligen STENDÖD och jag försökte med allt för att få den att funka.. min värdmamma med. Men igår när jag kom hem och var arg så tänkte jag "let's try it again innan jag slänger den".. och så funkade den :))


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: