måndag + tisdag

2010-07-13 kl 17:59:56
Igårkväll var jag ganska tvungen att åka till Target, så jag mötte upp Sara där. Jag handlade lite matvaror också, men det viktigaste var hårspray och hårinpackning. Jag fick ihop allt, och sen drog vi till Starbucks. Iced vanilla latte blev det för mig, och jag är så förvånad över hur det kan smaka precis som vanlig vanilla latte fast bara kallt. Blir nog iced vanilla latte lite oftare nu, för jag bränner mig alltid när jag dricker den varma, haha.

Jag kom hem runt tio på kvällen och så fick jag tillfälle att snacka lite med Drew också. Lite trist att jag, Sara och Sofie planerat att göra något kul och åka någonstans i helgen, men nu ville Drew att jag skulle jobba hela lördagen + halva söndagen. Eller, jag måste inte, han kan ta in någon annan. Men jag gör det nog, plus att jag får lite extra cash med. Kan kanske behövas, även om det hade varit trevligt med en heldag i Virginia Beach eller så.

Britney skulle sova borta igår, men sen blev det inte så. Det regnade jättemycket och åskade lite, så hon ringde och Drew fick åka och hämta henne vid 11 på kvällen. Så eftersom Britney har bible camp hela veckan så fick jag gå upp med henne imorse också. Drew kom hem vid 8:15 så när vi satt i köket sa han att jag fick gå och lägga mig igen om jag ville. Snällt, men så seg är jag inte. Tog tillfället att duscha nu på morgonen istället.

Ikväll ska jag nog med familjen och äta hamburgare på Home Team Grill, och sen blir det billig bio med Sofie och Sara. The Last Airbender är det bästa som går just nu ungefär. Inga höga förhoppningar men vi får se hur den är.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: