Suck.

2010-07-09 kl 02:15:02
20:10
Vad gör man när en av ungarna har betett sig jävligt och inte alls förtjänar glass, men man vill ta med de andra ungarna och köpa glass? Fan, jag har ingen aning. Och så känner jag att det alltid blir såhär när jag lovat att vi ska åka och köpa glass. Någon börjar alltid bråka på kvällen och sen ja då blev det ganska svårt att åka typ. Antingen blev det för sent eller så vill man bara inte dra med sig en unge som varit jävlig jobbig och köpa massa glass åt den.

Sen hatar jag också att Tom ska ringa till pappa varje gång jag är "elak". Han ska alltid ringa och störa honom och förstöra hans kväll, då känner man sig ganska useless som au pair. Klart ungarna tycker jag är elak som satan när jag inte gör precis som de vill hela tiden. Även om jag vet att Drew vet att jag är fair och inte är sjukligt elak mot ungarna, så är det jobbigt när de ringer till honom och tjatar ändå. När han är ute ska han ju slippa allt det jobbiga.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2010-07-09 kl 06:23:35

haha, vi hade precis samma problem förra veckan när vi för en gångs skull skulle åka och köpa glass. Men vi åkte ändå. Den ena ungen var skit dryg och vägrade städa upp sina barbie grejer.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: