Weekend course

2010-07-09 kl 20:32:06
14:30
Nu är jag ensam. Drew och ungarna åkte för en halvtimme sen, de ska som sagt spendera helgen i  Virginia Beach. Det är skönt att få ha det lite tyst och lugnt nu innan jag ska iväg och plugga.

Så mycket sömn fick jag inte inatt heller. Jag och Sara tog frappé på McDonalds sent igårkväll, vilket inte var en jättebra idé tydligen, för när jag skulle sova vid 23:30 så var jag inte trött alls. För mycket koffein. Låg vaken tills efter klockan 2 på natten, mm det var ju skönt det med. Som tur är så är jag inte dödstrött nu ändå. Vaknade klockan 9 imorse.

Kursen börjar alltså klockan fyra idag. Vet inte hur länge jag går idag, men Sofie har sagt att hennes weekend-kurs var från kl 10-20 på lördag och söndag, så jag gissar att jag inte slutar före åtta ikväll heller. Men jag är förberedd, ska åka lite innan kl 15 härifrån, även om det tar knappt en halvtimme att köra. Tror jag kan ha lite problem att hitta till rätt byggnad och rätt sal, även om jag har en karta över campus.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: