Friday night

2010-06-12 kl 19:20:09
Gårdagen var lugn, som vanligt. Jag sitter ju mest och gör ingenting när ungarna är hemma. Igår läste jag däremot klart körkortsteori-häftet, så jag kan nog äntligen fixa det där körkortet snart. Tänker dra ner till DMV (Department of Motor Vehicles) i veckan, så att jag har det klart innan ungnarna får sommarlov nu. För sen blir det ju inte lika mycket ledig tid och när ska jag då få tid att fixa det?

Igår så var Britney iväg på någon musikal med sin moster. Tom hade sin sista baseballmatch och Drew var med och kikade där. Då kunde alltså jag och Pete göra lite vad vi ville, vilket blev gå på bio istället för att sitta hemma och glo. Clash of the Titans visades nere på The Byrd, bion där biljetterna bara kostar 2 dollar. Pete hade iofs redan sett filmen, men han tyckte den var bra så det gjorde inget. Och jag slapp gå ensam. Innan filmen skulle vi äta något, och dels tog det ett tag innan vi kom fram till var vi skulle äta. När vi sen valt ut Carytown Burgers & Fries, så lyckades vi inte hitta stället när vi väl åkte ner till Carytown. Istället hittade vi Galaxy Diner, ett spejsat ställe, haha, rymdtema. Eftersom vi hade lite bråttom insåg jag att vi nog borde ha valt ett riktigt snabbmatsställe istället, men maten kom efter ett tag och då fick vi kasta i oss våra hamburgare. Men vi kom i tid till filmen och fick till och med bra platser i mitten. Filmen då? Ja den var väl bra. Inte sådär asbra som Killers, men bra ändå.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: