Hey Mr Cable Guy

2010-06-23 kl 19:00:03
12:55
Har suttit hemma och väntat idag på att the cable guy ska komma. Han skulle komma någon gång mellan 8 och 12. Nu är klockan snart ett och fortfarande är det ingen här. Jag pratade med Drew och han sa att jag kunde ringa Verizon och kolla, så kunde jag få besked om vad som hänt eller sådär.

Så trots att jag hatar att ringa och prata med kundservice i telefon så gjorde jag det. Fick sitta i telefonkö i en kvart och sen fick jag prata med en person, lämna min adress osv, och han kom fram till att det inte fanns några orders om att installera något nytt kabel-tv-uttag här. Inga alls. Så det var inte så att vi bara fått fel datum eller blandat ihop dag - nej de hade inte registrerat vår order alls. Vilket bara är jättekonstigt för Drew ringde ju och beställde och sa liksom för 1,5 vecka sen att de skulle komma onsdag den 23e. Äh jag hajar ingenting. Nu tar jag nog med mig ungarna till parken, vi är lite uttråkade här hemma tror jag.

Återkommer nog ikväll med uppdatering om vad som hänt tidigare i veckan!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: