Arcade

2010-05-27 kl 04:03:58
21:55
Nyss hemkommen från Dave & Buster's. En restaurang med stor arkadhall, massor av olika spel och grejer och allting. Det bästa var att de hade riktigt god mat och väldigt mycket att välja mellan. Jag tog spett med kött, kyckling och räkor, och till detta var det ris. Börjar bli trött på att äta hamburgare när vi är ute så det kändes trevligt med riktig mat nu! Gott var det också. Och självklart har jag med mig resterna hem till lunch imorgon, vad annars!

Jag älskar arkadspel så jag ska lätt gå dit flera gånger, det var ju underbart! Det är ju ett ställe för barn men samtidigt är det ju sämst att ha barnen där, ungarna äter på två minuter och sen säger de att de inte är hungriga mer och så går de och spelar. Ah ja men det var väldigt roligt iaf! De hade ett Deal or No Deal-spel, jag blev lite smått beroende av det. På vissa av spelen de hade så vann man kuponger som man sen kunde lösa in till priser, lite godis eller stora gosedjur, helt beroende på hur mkt man spelat och hur mkt man vunnit. Så i Deal or No Deal vann man alltså inte pengar utan kuponger istället då.

Tom blev glad för sin födelsedagspresent från mig, $25 presentkort på iTunes. Utöver det fick han en fancy iPod-dockningsstation med klocka också. Sen fick han ju en hel del grejer i helgen eftersom att stora delar av släkten var här då. Sen slog jag ju in min present american style - inte i omslagspapper utan i presentpåse istället.


sofie
http://www.aupairsofie.blogg.se.
2010-05-27 kl 16:37:55

Låter som att du hade en trevlig kväll :D, du måste ta mig till den där arkadspels-restaurangen!


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: