En månad. Nästan.

2010-05-20 kl 00:08:13
18:05
Lugn dag idag. Var ute och handlade idag igen däremot, lite grejer som saknades. De äter för sjutton formfranska som om det vore luft här eller nåt, så idag köpte jag två limpor så att det ska räcka ett tag. Plus lite annat tjaffs. Tog papperskassar idag med, känns lite miljövänligare med två papperskassar istället för 10 små plastpåsar. Funderar på att köpa en sån där tygkasse istället, kostar bara 1 dollar och den kan man ju använda varje gång, tycker det är sånt himla slöseri att bara slänga allting så fort man kommer hem.

Tom hade en playdate borta hos en kompis idag, han blev upphämtad men sen fick jag åka och plocka upp honom. Det var inte svårt att hitta men jag ställde in GPSen ändå bara för att vara säker. Nämnde jag förresten att jag fått en GPS? Ja jag har iaf fått låna en GPS av mammans syster. Den funkar okej, lite slö när man ska skriva in adressen men helt okej ändå.

Nu ska vi iväg och äta på Buffalo Wild Wings ihop med en annan familj. Jag får följa med om jag vill och det gör jag gärna! Slippa laga mat till mig själv hemma också, haha. Men det blir säkert gott och bra. Ska försöka uppdatera ikväll om konserten som Sofie och jag var på igår!

Idag skulle det ju även ha varit dagen då jag har varit en månad i USA. Men nej, så blev det inte. Men nästan ändå. På söndag.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: