Ensamkväll

2010-05-05 kl 00:40:42
18:45
Ikväll ska jag vara ensam med ungarna för andra gången. Sist var i lördags då Drew*, pappan var ute typ hela kvällen. Ikväll är det dock bara Britney och Pete, eftersom att Pete spelar baseballmatch och det är där pappan också är. Det kommer nog bli ganska lugnt, det blir mestadels tv-tittande och tv-spelande här. Aaningens tråkigt men de vill knappt göra något annat. Har jag tur kan jag få ihop lite sammanfattning av tiden här so far, vi får se hur allt går.

Idag var jag och hämtade upp ungarna i skolan kl 15:15! De tar annars alltid bussen hem, men idag hade Tom och Britney aktiviter efter skolan (social studies class + girl scouts), så det blev lite annorlunda. Men till skolan hittar jag och allt gick bra! Jag gillar de här kidsen, so far känns det mycket bra här.

Nu måste jag ta ut pizzan ur ugnen!

*Också fejkat namn, här kör vi fake all the way.

Jannica
http://missjannica.blogg.se/
2010-05-05 kl 09:44:55

Härligt att höra att du trivs med allt än så länge. Blir säkert riktigt riktigt bra till slut, när du kommit in i allt och lärt känna familjen ännu mer. Första känslan säger ganska mkt! :)

Lollo
http://sundaay.blogg.se/
2010-05-05 kl 12:01:41

Åh uppdatering! :)

Så himla nyfiken på orientation, så väntar vääldigt mycket på att den uppdateringen kommer.

Hoppas att du har det bra där borta :)


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: