Hot day

2010-05-28 kl 03:34:02
21:30
Det har varit varmt idag. Liksom riktigt varmt. När klockan var imorse 11 så var det 29 grader ute. Och för en timme sen var jag ute på promenad, bara för att jag blev så galen och rastlös här inomhus, och att jag nästan frös här inne. Men ute var det fortfarande 31 grader. Trevligt måste jag säga. Det kändes inte för varmt, solen hade gått ner och det började mörkna, det kändes ganska trevligt faktiskt. Så jag gick lite runt området här, men höll mig i bostadsområdet. Jag bor i ett fint område och det finns faktiskt till och med trottoarer här, något som är lite lyxigt här i USA. Men nu använde jag mig inte av trottoarerna eftersom jag gick på smågatorna här bara och inte ute vid stora vägen där trottoaren är.

Det sämsta med att jag var ute och gick var att jag blev så sugen på att springa lite. Jag är inte en människa som rör på mig mycket alls, så att jag tog en promenad är stort bara det. Men att jag ville springa? Däremot var det lite för varmt för det och jag kände inte för det när det var så mörkt ute (här är det kolsvart kl 21:10). Så då kom jag på den smarta idén att jag skulle upp lite tidigare och ut och springa imorgon bitti. Det höll sig väl i 30sek innan jag kom på att imorgon ska vi till banken och fixa bankkonto åt mig. Haha ja väldigt lyckat, men jag får väl klara mig. Nästa vecka blir det väl av. Som om jag fortfarande är sugen på det då...


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: