Lyxig tisdag

2010-05-25 kl 22:41:04
Tidigare idag var jag på Food Lion och handlade, men bara en påse chips + snabb-mac&cheese (3min i micron). Plus födelsedagspresent till Tom, han fyller år imorgon nämligen! Sen dess har jag mött Britney vid skolbussen kl 14:30, hämtat Tom vid skolan, och nu senast skjutsat iväg båda två till en av mostrarna. De skulle med hennes barn till poolen. Så nu sitter jag här och har ledig tid i 1,5h! Ska hämta upp dem vid 17:30 sen. Ja Pete är iofs hemma men han sköter sig ju totalt själv, så jag har inga problem här inte. Jag njuter!

Ikväll blir det en sväng ner till Carytown och träffa Sofie. Hennes värdfamilj har nämligen bjudit mig på middag, trevligt värre! Det är just så lustigt att hennes pappa är jurist för något företag (tror jag?), och det företaget äger i sin tur en massa små företag runt om i världen. Däribland ett företag som heter Carpenter som ligger i Tranås, den lilla stad i Sverige där jag bor. Eeeh oddsen för det är ju helt galet, haha. Men jag får nog en trevlig kväll där! Känns som en väldigt bra dag idag faktiskt.

ica
http://iiandyr.blogg.se/
2010-05-25 kl 23:24:13

haha, carpenter har jag praoat på. världen är liten :DD coolt iaf, och att bli bjuden.... najs :)

ida
http://ianttila.blogg.se/
2010-05-26 kl 22:21:10

tack! ooo kommer ihåg min första månad i usa, tiden går verkligen sjukt fort! speciellt efter 3 månader, då brukar det flyga iväg haha


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: