Mother's Day Dinner

2010-05-10 kl 04:56:50
22:50
Har just kommit hem från en underbar kväll ute med värdfamiljen plus lite släktingar (två av mammans systrar med familj tror jag). Vi var nog ungefär 15 pers, och hälften barn då. Vi var på ett japanese steak house, där de lagade maten på grillar precis framför där man åt! Det var mysigt, roligt och otroooooligt gott! Ungefär det godaste jag ätit ever tror jag. Jag tog en kombination med kött & kyckling, och till detta fick man även stekt ris + grönsaker (broccoli, zucchini, lök). Självklart fick man doggybag, så det jag inte åt upp ikväll har jag som lunch imorgon, yummy.

Jag satt bredvid en tjej som Drew försökt få mig att träffa, hon heter Mary-Anne och är 19, går på ett college några timmar härifrån, men har sommarlov så hon är hemma här nu. Så himla trevlig och så schysst att prata med, vi ska ses någon gång i början av veckan nu och hänga lite. Ska få träffa hennes kompisar också och det låter skoj, kul att umgås med amerikanska ungdomar som är i ungefär samma ålder!

Inte långt ifrån mig satt också en söt liten tjej som jag träffat en gång förut, fyra år är hon tror jag. Dels är hon bland det absolut sötaste jag sett, och så är hon otroligt gullig i sättet och bara helt underbar. Jag har blivit så kär i henne så det är inte sant!


malin
http://wakoo.blogg.se/
2010-05-10 kl 11:51:57

Ja jag kan tänka mig det :P lika dant hemma, man vill ha vinter när det varit as varmt för länge, sen när det är vinter vill man ha sommar "/ man är aldirg nöjd :D


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: